Το ΔΕΛΤΙΟΝ, από τον Μάρτιο του έτους 2019, έχει καθιερώσει το σύστημα «ΔΕΣΜΕΣ», για την προσφορά στους συνδρομητές του πληροφοριών.
Κατά το έτος 2021, το ΔΕΛΤΙΟΝ καθιέρωσε και τις απαντήσεις σε ασφαλιστικά θέματα γραπτώς, από τους ειδικούς επιστήμονες ασφαλιστικούς του συμβούλους.
Έτσι το σύστημα «ΔΕΣΜΕΣ» έχει εμπλουτισθή, καί από 1ης Απριλίου του έτους 2021, διατίθενται στους αγαπητούς συνδρομητές μας οι παρακάτω αναφερόμενες ΔΕΣΜΕΣ τηλεφωνημάτων, με τις αντίστοιχες τιμές.
Εξακολουθεί να ισχύη η δωρεάν παροχή πληροφοριών για τα 3 κατ’ έτος, για κάθε συνδρομητή, πρώτα τηλεφωνήματα. Οι ερωτήσεις και οι αντίστοιχες απαντήσεις για τα 3 αυτά τηλεφωνήματα αφορούν αποκλειστικά εργατικά θέματα.
Οι απαντήσεις επί εργατικών θεμάτων δίδονται τηλεφωνικώς από τους εξειδικευμένους δικηγόρους μας.
Οι απαντήσεις επί ασφαλιστικών θεμάτων παρέχονται γραπτώς από τους εξειδικευμένους ασφαλιστικούς συμβούλους μας. Τα ερωτήματα υποβάλλονται γραπτώς στο e-mail: asfalistika@den.gr.
Οι συνδρομητές που αγοράζουν «ΔΕΣΜΗ», έχουν την δυνατότητα να κάνουν χρήση της υπηρεσίας για ένα έτος από την έκδοση του σχετικού φορολογικού παραστατικού εκ μέρους της εταιρείας μας, αναφορικά με την συγκεκριμένη «ΔΕΣΜΗ» ή μέχρις εξαντλήσεως του αριθμού των ερωτημάτων που έχουν επιλέξει και «αγοράσει».
Τονίζουμε και πάλι ότι τα ερωτήματα πρέπει να είναι γενικής φύσεως, σχετικά με την εφαρμογή διατάξεων ή με την ερμηνεία των διατάξεων αυτών.
Δεν θα δίδεται απάντηση σε ερωτήματα που αφορούν απολύτως ειδικές περιπτώσεις, όπως π.χ. πότε θεμελιώνεται για συγκεκριμένο πρόσωπο, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων, συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Τα ερωτήματα αυτά απαιτούν ειδική ενασχόληση και ενδεχομένως γνωμοδότηση Δικηγόρου.
Το ΔΕΛΤΙΟΝ διατηρεί το δικαίωμα δημοσιεύσεως τών επί εργατικών και ασφαλιστικών ερωτημάτων απαντήσεων-θεμάτων (χωρίς τα στοιχεία των ερωτώντων) στα τεύχη του.
Κατά τα λοιπά ισχύει το «ΠΛΑΙΣΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ και ΓΡΑΠΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ», όπως καταχωρίζεται κατωτέρω.